Много добро обслужване и високо квалифицирани специалисти. Xората имат нужда от истински лекари като Вас!
Измина една година след операцията която ми направи д-р Бисер Бончев !Благодаря на лекаря ЧОВЕК !Господ здраве да му дава ! Благодаря Ви Д-р БОНЧЕВ !!!!
Имам проблем със записване на час при доц.Антони Георгиев. От посочените телефони за връзка ми обясниха,че записванията стават рано сутрин в понеделник - за следващия понеделник. За съжаление, вече повече от два месеца не успявам да запазя час.
Сърдечни благодарности към екипа на хирургията в "Софиямед" за професионализма, коректността и топлото отношение към моята дъщеря , която бе оперирана от остър апендицит. Специални благодарности най-вече за д-р Бисер Петров. Бъдете живи и здрави!
Ами, аз мога да кажа- Не ходете в тази болница!!!
Преди една година родих дъщеря си в Софиямед. Стаята на бебетата е срещу тази на реаниацията, където лежах 24 часа, тъй като бях с операция. През нощта чувах как акушерката (не тази, която днес е във всички медии!) непрекъснато обиждаше, едно от бебетата, като го наричаше „помияр“, „защо си такова проклето“… Тъй като не знаех кое е бебето, подозирах, че може и да е моето. Извиках сестрата и помолих да ми донесат моето бебе. Акушерката, отговорна за децата се появи и с мазна усмивка ми обясни, че моето не създава проблем, но друго едно е „вдигнало цялата болница със своя рев“. Не го е срам, на три дни вече, а реве като малко бебе! Понеже родих по време на Великден, през всички 4 дни дежуреше един доктор, който предвид името предполагам не празнува този христиански празник За няколко часа го сменяха други доктори, после пак той 24 часа, а една нощ дори нямаше дежурен лекар в АГ отделението, което предвид това, че имаше няколко жени с операция, не ми се струваше логично. След операцията ми, попитах една от сестрите за името на анестезиоложката, тъй като бях впечатлена от вниманието й към мен и исках да й благодаря. Отговорът на сестрата беше: „Не се сещам. Тя е новичка, още не й е писнало от пациенти и затова е такава“. Какво повече да кажа?
От посещенията ми в тази болница имам само много добри впечатления. Не проумявам как е възможно да посегнеш на бебе, но да оплюваш цялата болница ми звучи прекалено.
Уважаеми управители, не е нормално половин ден да не мога да се свържа с който и да е от телефоните на болницата и да си запазя час. Това се случва за трети път поред в последните няколко месеца. Отказвам се, тъй като времето ми е ценно.
Много внимавайте, когато ви се наложи да ползвате услугите на неврохирургията!!! Оприличаващите себе си като "уважавани специалисти" лекари или са потрасеващо некомпетентни и провиждат кисти в мозъка, дори когато рентгенологът предоставя епикриза без никакви отколонения или доста сръчно се възползват от моментната обърканост на пациента за да се направи и скенер.. и ЯМР, а предполагам и дори операция!!!! И всичко това (като изключим стреса!!) е за сметка ако не на нещастния пациент, то със сигурност на гърба на здравната каса (т.е. отново за наша сметка) ....изключително некоректно и непрофесионално отношение!!! Само се завъртете да видите какви опашки се вият пред скенера.....дали всички тези хора имат толкова сериозен проблем???
Компентетност на специалисти
Уважаеми управители, не е нормално началник на отделние да пуши в кабинета си и да откаже да приеме пациент за преглед (в 09:00 ч. сутринта) при посочено на вашия уебсайт работно време до 14:30 ч., а пред кабинета - до 10:00ч.(това може би също трябва да се уточни), тъй като имал други задължения...говоря за Константин Чернев. Това поведение не подобава на човек, който се грижи за здравето на хората. А й след като прегледите са платени (с немалката сума за повечето хора от 70 лв.) би следвало да може да се записва час. Доста разочароващо отношение...
Здравейте, бих искала да изкажа своето благодарност към д-р Росен Икономов - зав.отделение "Неврология" и д-р Маргарита Георгиева, за професионалното и човешко отношение към своите пациенти. Днес бе даден старт на прегледи за превенция на мозъчносъдовата болест. Поздравления за отличната инициатива на екипа на болница Софиямед ! Бъдете и вие живи и здрави !
Здравейте! На сайта има посочен телефон за запазване на часове, но на него не отговаря никой. На другите посочени телефони след многократно звънене вдига някой, който отговаря кратко и неясно на запитването ми и ми затваря телефона. Какво обслужване е това?
НЕЗНАМ ТЕЗИ ДУМИ ДАЛИ ЩЕ СТИГНАТ ДО УШИТЕ ИЛИ ОЧИТЕ НА РЪКОВОДСТВОТО,ЛЕКАРИТЕ И ПЕРСОНАЛЪТ НА БОЛНИЦА "СОФИЯМЕД"НО ИСКАМ ОТ ЦЯЛОТО НИ СЕМЕЙСТВО ДА ИМ КАЖА ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ.........ЕКИПЪТ ОТ НЕВРОХИРУРГИЯ ПОЛОЖИ НАИСТИНА УСИЛИЯ ЗА ДА НАПРАВИ ВСИЧКО НЕОБХОДИМО ЗА ЗДРАВЕТО(ПЪЛНОЦЕННО)НА ЕДИН МНОГО СКЪП ЧОВЕК ЗА МЕН-МОЯТ БАЩА...........ОЩЕ ВЕДНЪЖ-ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ.............. — чувствам се щастлив.
Искам да изкажа благодарности на прекрасното отделение по хематология и специално на най-внимателният и загрижен лекар - Доктор Цветан Алайков!
Нисък клас болница...
Браво " Спешно отделение " без лекари ! Събота и неделя може да затваряте болницата, като нямате лекари.
Болницата е много чиста и подредена и има свеж вид с много оборудване. Прави впечатление също това, че се привличат все по сериозни кадри което е и тайната на успеха. Комплименти.
Имам препоръка за управителите. Пациент съм. Като цяло съм доволен от обслужването, но има ещо което убягва от вниманието вероятно и смъква имиджа на здравното заведение. Леглата са много хубави - електрически.. при коремни операции е благодат за пациента.. но голяма час5 от тях са повредени. Както моето на което не можеше и да се лежи. Намериха ми друго което също бе повредено но ставаше за основната си функция -лежане. За съжаление, сестрите и санитарите са запознати с проблема. Друго нещо което е също, ме зарадва първоначално - е наличие на нощни лампи до всяко легло и контакт. В лампите липсват крушки... т.е. ако един иска да спи а друг да чете или каквото... няма как да стане. Това е от мен. Доволен съм от СофияМед, продължавам да Ви препоручвам, но с малък разход ще бъдете 5 звездна болница. Потрудили сте се да я изградите добре подържайте си я по същия начин. Успех !!
Не препоръчвам да се лекувате в отделението по неврохирургия. Груб персонал, груб и некомпетентен завеждащ отделение. Най-малкото правете консултация и другаде за техните диагнози и препоръки. Това място изглежда като добре смазана машина за източване на здравната каса без реална полза за пациентите.